یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 614
نویسنده : کیا فایل

نمونه سوالات آشپز سنتی درجه 2 اسکن اسفند 96

نمونه سوالات آشپز سنتی درجه 2 اسکن اسفند 96

 

دانلود نمونه سوالات آشپز سنتی درجه 2 smaw اسکن برگه آزمون اسفند 96

 

مجموعه شامل : سوالات تئوری 1 دوره از امتحانات قبلی فنی و حرفه ای می باشد.

 

پاسخنامه :ندارد

 

قابلیت چاپ : دارد

 

نوع فایل : زیپ

 

 

*********

در این سایت کلیه تراکنش ها مورد تضمین قرار گرفته و از طریق قسمت پشتیبانی و وارد کردن

 

شماره پیگیری قابل برگشت است ، پس با خیال راحت خرید کنید .

 

*******

دوستان عزیزی که قصد خرید دارید ، دقت کنید :

 

>> بعد از خرید لینک دانلود در صفحه نشان داده خواهد شد ، و همچنین لینک به ایمیل شما نیز ارسال می شود که از طریق ایمیل نیز قابل دانلود مجدد می باشد .

 

اگر سوال یا مطلبی بود به بخش تماس با ما همین فروشگاه مراجعه کنید .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: آشپزی سنتی , نمونه سوال , نمونه سوالات فنی و حرفه ای , آزمون فنی و حرفه ای ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 442
نویسنده : کیا فایل

دانلود نمونه سوالات قالی بافی درجه 2اسکن برگه آزمون 97/02/21

دانلود نمونه سوالات قالی بافی درجه 2اسکن برگه آزمون 97/02/21

 

دانلود نمونه سوالات قالی بافی درجه 2 بیمه تامین اجتماعی  اسکن برگه آزمون 97/02/21


مجموعه شامل : سوالات تئوری 1 دوره از امتحانات قبلی فنی و حرفه ای می باشد.

 

پاسخنامه : ندارد 

 

قابل چاپ : می باشد

 

نوع فایل :تصویر برگه آزمون با کیفیت بالا فایل zip

 

تصویری از مجموعه

 

د

 

*********

 در این سایت کلیه تراکنش ها مورد تضمین قرار گرفته و از طریق قسمت پشتیبانی و وارد کردن

 

شماره پیگیری قابل برگشت است ، پس با خیال راحت خرید کنید .

 

*******

 دوستان عزیزی که قصد خرید دارید ، دقت کنید :

 

>> بعد از خرید لینک دانلود در صفحه نشان داده خواهد شد ، و همچنین لینک به ایمیل شما نیز ارسال می شود که از طریق ایمیل نیز قابل دانلود مجدد می باشد .

 

اگر سوال یا مطلبی بود به بخش تماس با ما همین فروشگاه مراجعه کنید .

  



 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: نمونه سوال , بانک نمونه سوال , نمونه سوالات فنی و حرفه ای , قالی بافی , سوالات قالی بافی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 499
نویسنده : کیا فایل

دانلود کتاب مهندسی ابرو بهترین شکل ابرو متناسب با قیافه شما

 

دانلود کتاب مهندسی ابرو بهترین شکل ابرو متناسب با قیافه شما دیگر نیاز نیست برای زیبا کردن خود خرج کنید فقط با دانستن این نکات میتوانید زیبا شوید در این کتاب به شما شکل ابرو را متناسب با فرم صورتتان اموزش داده میشود که چه ابرویی به چه قیافه ای می اید

 


 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب مهندسی ابرو , آموزش فرم ابرو , آموزش آرایش و میک آپ ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 587
نویسنده : کیا فایل

کتاب رمان زبان اصلی The Wind in the willows  به نویسندگی Kenneth Grahame (کنت گراهام)

کتاب رمان زبان اصلی The Wind in the willows به نویسندگی Kenneth Grahame (کنت گراهام)

 

کتاب رمان زبان اصلی The Wind in the willows به نویسندگی Kenneth Grahame (کنت گراهام)

 

تعداد صفحات : 237

 

جهت تقویت زبان انگلیسی

 



 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: رمان , رمان زبان اصلی , kenneth grahame , the ind in the illows ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 557
نویسنده : کیا فایل

کتاب  رمان زبان اصلی Lord of the Flies

کتاب رمان زبان اصلی Lord of the Flies

 

کتاب رمان زبان اصلی Lord of the Flies

تعداد صفحات : 189

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: رمان , رمان زبان اصلی , lord of the flies ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 578
نویسنده : کیا فایل

کنفرانس ملی ایده‌های نو در گردشگری، جغرافیا و توسعه بومی-60 مقاله

کنفرانس ملی ایده‌های نو در گردشگری، جغرافیا و توسعه بومی-60 مقاله

 

کنفرانس ملی ایده‌های نو در گردشگری، جغرافیا و توسعه بومی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط شرکت پنام خط نوین و تحت حمایت سیویلیکادر شهر بوکان برگزار گردید. 

محورهای کنفرانس:

گردشگری، محیط زیست و توسعه پایدار

معماری، شهرسازی و توسعه گردشگری

جفرافیا و توسعه گردشگری

جغرافیا، آمایش سرزمینی و گردشگری

گردشگری، توسعه فرهنگی- اجتماعی

گردشگری، اقتصاد و مدیریت

 

مقالات پذیرفته شده در کنفرانس:

1- بررسي آسايش اقليمي شهر رامسر با استفاده ازشاخص TCI وصحت سنجي با نرم افزار TCI Calculator

2- بررسي اقتصادي و تعيين اولويت هاي سرمايه گذاري صنعت وسايل نقليه موتوري در استانهاي كشور به روش TOPSIS

3- بررسي عوامل موثر در توسعه گردشگري روستاهاي تاريخي فرهنگي با تاكيد بر گردشگري فرهنگي و مرمت بافت هاي تاريخي مطالعه موردي قلايچي

4- تعيين گسترهي آسايش دمايي در برنامه ريزي اقليم گردشگري نمونه موردي شهرستان مشهد

5- توانمندسازي سكونتگاههاي غيررسمي با تاكيد بر مشاركت اجتماعي مطالعه موردي شهر شوش كوي وهب

6- بررسي و ارزيابي اثرات و پيامدهاي فيزيكي كالبدي طرح ايجاد كاشانه هاي گردشگري در روستاها مطالعه موردي: روستاي گازرخان در استان قزوين

7- بررسي گروههاي مختلف شغلي ماندگار در روستاهاي در معرض ماسه شهرستان هيرمند

8- راهكارهاي توسعه پايدارگردشگري: جزيره كيش

9- مديريت و برنامه ريزي اكوتوريسم در شهر سيريك با استفاده از فن آوري اطلاعات مكاني(GIS)

10-نقش برنامه ريزان شهري در تبيين برند گردشگري براي شهرها

11-ارزيابي و تحليل اثرات جغرافيايي گردشگري در شهر سرعين

12-بررسي مشكلات ، موانع و نيازهاي صنعت توريسم در ايران

13-ارزيابي شاخص هاي زيست اقليمي گردشگري شهر پيرانشهر

14-بررسي عوامل فيزيكي موثر در جلب رضايت بازديد كنندگان پارك جنگلي چغا سبز ايلام

15-توسعه كالبدي و گردشگري روستايي

16- بررسي مهاجرت روستاييان منطقه سيستان با تأكيد بر عوامل اصلي نظريه تراوش

17-سنجش شاخص هاي برنامه ريزي شهري و كاربرد آنها در توسعه پايدار فضايي شهرشهر رودسر

18-بررسي تاثير ابزارهاي آموزش بر سطح دانش و نگرش گردشگران محيطهاي طبيعي مطالعه موردي:مناطق گردشگري شهرستان بوكان

19-لزوم رعايت الزامات محيطزيستي در مناطق گردشگري

20-نقش فرهنگ ومعماري آثار تاريخي بر گسترش گردشگري فرهنگي مطالعه موردي: شهرستان مراغه

21-تعيين راهبردهاي توسعه گردشگري روستايي در بخش طارم عليا زنجان

22-بررسي وتحليل عوامل موثرناشي از توسعه گردشگري رويداددراستان گلستان مطالعه موردي:جشنواره بين المللي اقوام ايران زمين درگرگان

23-گردشگري الكترونيك در ايران؛ موانع، مزايا و راه كارها

24-رويكرد معمارانه در طراحي مجموعه هاي گردشگري با تاكيد بر مفهوم پايداري دركاهش اثرات منفي گردشگري بر اكوسيستم

25-بررسي نقش پياده رو در طرح هادي روستاهاي استان آذربايجان شرقي

  و 35 مقاله دیگر

 

 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: ایده های نو در گردشگری , کنفرانس گردشگری , جغرافیا , توسعه بومی ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 734
نویسنده : کیا فایل

چیبس مرغوب

چیبس مرغوب

 

ایرانیان از عهد باستان هنرمند ترین افراد بوده اند و هم اکنون در همه ی زمینه های هنری چون ستاره ای تابناک می درخشند.یکی از هنر ظریف هنر آشپزی است .که میتواندپایه های خانواده را محکم تر سازد و سلامتی را به افراد خانواده هدیه نماید.زیرا وقتی مواد غذایی سالم و به مقدار سالم به شخص برسد تمام نیاز های وی را براورده ساخته و حاصل شادابی وسلامتی روح خواهد بود.

 
به نظرتون بچه ها چه چیزی رو از همه بیشتر دوست دارند؟؟طبیعتا 70درصد بچه ها وحتی برخی از بزرگسالان به تنقلات مانند چیبس و پفک و ...علاقه دارند.
ولی همه ی اینها برای بدن مضر هستند و هیچ چیزی جز ضرر برای بدن نداره .
به نظرتون یه غذای سالم میتونه برای بدن مفید باشه؟طبیعتا همتون پاسخ مثبت میدید.حالا ما امروز میخوام با مبلغ بسیار ناچیز که پول حتی پول یه پیتزاهم نیست آموزش درست کردن چیبس خانگی رو بهتون بدیم.
ما در این آموزش قصد داریم که یک ترفندی به شما آموزش بدهیم که بتوانید یک چیبس خانگی خوب و خوشمزه و خشک همچنین روشی به شما آموزش میدهیم که از چسبیدن سیب زمینی به ماهیتابه جلوگیری کند.

 





:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: آشپزی , چیپس خانگی , چیپس مرغوب ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 538
نویسنده : کیا فایل

جايگاه ديدن و فرآيند بينايي در هنر عكاسي

جايگاه ديدن و فرآيند بينايي در هنر عكاسي

 

پيشگفتار:

مطلبي كه به دنبال مي آيد، رساله نظري نگارنده است. اين تحقيق به بررسي نگاه، جايگاه ديدن و فرآيند بينايي در هنر عكاسي مي پردازد.

از گذشته تا كنون براي نگارنده اين سوال مطرح بود كه عكاس به عنوان هنرمند چگونه جهان رودرروي خود را گزينش مي‌كند. اين دغدغه از ابتداي تحصيل ذهن مرا به خود مشغول كرد. در سال آخر تحصيل هنگامي كه جهت انتخاب پروژه پايان‌نامه به استاد راهنمايم رجوع كردم، موضوع خود را به ايشان گفته و ايشان عنوان نگاه و معنا در عكاسي را براي من انتخاب كردند و از من خواستند تا به مطالعه اين موضوع بپردازم. پس از يافتن چند منبع و پيگيري در مورد چند عكاس و چند نظريه پرداز در حوزه هنر و عكاسي موضوع پيشنهادي را پذيرفتم و شروع به فعاليت كردم.

رسالة مذكور داراي بحث بنيادي و نظري است. عكاسان هنگام ثبت عكسهاي خود به جهان بيرون از دوربين و يا به تعبيري به جهان رودرروي دوربين از طريق انديشة دروني و عنصر بينايي يعني چشمها دست مي يابند. هنر عكاسي هنر عيني است و در مرحله رؤيت، عكاس تصوير خود را ثبت مي كند – در اين فرآيند چشمها عمل نمي كند بلكه جهان، جهان عكاس كه همان گذشته، حال و تجربيات و نحوة انديشيدن اوست كه در سطح عكسها مؤثر است. مبناي اين تحقيق نظري بر دو مسئله دستگاه بينايي و لحظة رويت و گزينش كادر و ثبت تصوير استوار است.

تحقيق شامل يك چكيده، پيشگفتار و مقدمه اي در باب عكاسي و پنج فصل تحت عنوان دستگاه بينايي و ديدن در عكاسي – خواستگاه عكاس، گزينش كادر و زيبايي شناسي عكس مي باشد. در پايان يك فهرست منابع و مآخذ و يك گزارش عملي درج شده است. نگارنده خود معتقد است كه اين دو مقالة نظري پيچيده، اما در عين حال مهم‌اند. نظريه ژاك لكان درباره فرآيند بينايي و نظرية رولان بارت در زمينة عكاسي همچنان براي من سنگين، اما قابل احترام است. بديهي است مي بايستي حوزة مطالعات دانشجويان عكاسي و همچنين خودم گسترش يابد تا اين گونه موارد را بيشتر درك كنيم.

در پايان هيچ ادعايي در كامل بودن اين تحقيق ندارم و اميدوارم در پژوهشهاي بعدي بيشتر در بارة عكاسي فرا گيرم.

در اينجا بر خود واجب مي دانم از استاد گرامي، جناب آقاي شهاب الدين عادل كه مرا در تمامي مشكلات و در تمامي دوران تحصيل راهنمايي كردند، كمال سپاسگذاري را به جا بياورم.

 

نگارنده

شادي احمدي ناقدي

 

مقدمه

عكاسي‌

انديشه‌ انتقادي‌ در باب‌ عكاسي‌ در سده‌ي‌ بيستم‌، بحث‌هايي‌ در قبال‌ قبول‌ عكاسي‌ به‌ عنوان‌ يك‌ شكل‌ هنري‌ درابتداي‌ اين‌ قرن‌، آثاري‌ در بارة‌ تأثير عكاسي‌ بر رسانه‌هاي‌ هنري‌ قديمي‌تر، تحول‌ تاريخ‌ اين‌ رسانه‌ و آثار آخر نويسندگان‌ و در راستاي‌ ارائه‌ي‌ نظريه‌ي‌ در باره‌ اين‌ رسانه‌ را در بر مي‌گيرد.

بسياري‌ از آثار متأخر در زمينة‌ عكاسي‌ معطوف‌ به‌ جريانهاي‌ گوناگون‌ انديشه‌ي‌ پسي‌مدرن‌ در راستاي‌ شالوده‌شكني‌مدرنيسم‌ در هنر است‌.

در نظر نويسندگان‌ و هنرمنداني‌ كه‌ اين‌ آثار اخير را عرضه‌ كرده‌اند، پسي مدرنيسم‌ را بحراني‌ در فرآيند بازنمايي‌ غرب‌تعريف‌ كرد و عكاسي‌ نقش‌ بسيار مهمي‌ را در آن‌ ايفا كرده‌ است‌.

بسياري‌ از نظريه‌پردازان‌ مطرح‌ حوزه‌ي‌ عكاسي‌ را به‌ خاطر سرشت‌ بينا رشته‌ايي‌اش‌ مورد توجه‌ قرار مي‌دهند. شايد تنها خصلت‌ غالب‌ اين‌ رسانه‌ انعطاف‌پذيري‌اش‌ باشد. اين‌ نكته‌ با كاربردهاي‌ گوناگون‌ اين‌ رسانه‌ در عرصة‌ فرهنگ‌روشن‌ مي‌شود. كاربردهايي‌ كه‌ تنها بخش‌ اندكي‌ از آنها وجه‌ي‌ هنري‌ دارند.

نخستين‌ تاريخ‌ جامع‌ عكاسي‌ بو مونت‌ نيوهال‌ بود. به‌ عنوان‌ كاتالوگ‌ نمايشگاهي‌ در «موزه‌ هنر مدرن‌» با نام‌ «عكاسي‌: 1937-1839» نوشته‌ بود، كه نقش‌ بسيار مهمي‌ در مورد پذيرش‌ قرارگرفتن‌ عكاسي‌ به‌ عنوان‌ يك‌ شكل‌ هنري‌ مشروع‌ ايفاكرد.

در اوايل‌ سده‌ بيستم‌، شكافي‌ ميان‌ دو گونه‌ عكاسي‌ در آمريكا پديد آمد؛ گونه‌يي‌ كه‌ از خصلت‌ اجتماعي‌ اين‌ رسانه‌ بهره‌مي‌گرفت‌ و گونه‌‌ئي‌ كه‌ با برداشت‌ ناب‌گرايانه‌ي‌ عكاسي‌ «هنري‌» همخوان‌ بود.

اين‌ شكاف‌ موجود ميان‌ عكاسي‌ هنري‌ و عكاسي‌ مستند رويارويي‌ دو اسطوره‌ي‌ عاميانه‌ يكي‌ نمادگرا و ديگري‌واقع‌گراست‌.

در كار ناب‌گرايان‌، از آن‌ جا كه‌ هنر بيان‌ حقيقت‌ دروني‌ به‌ شمار مي‌رود عكاسي‌ يك‌ نهان‌ بين‌ است‌. اما در عكاسي‌مستند عكاس‌ يك‌ شاهد و عكس‌ گزارشي‌ از حقيقت‌ تجربي‌ است‌.

در اروپا عكاسان‌ اجتماعي‌، كارشان‌ را بر پايه‌ي‌ واقع‌ گرايي‌ طبقاتي‌ استوار كرده‌ بودند. والتر بنيامين‌ از نخستين‌نظريه‌پردازاني‌ بود كه‌ در بستري‌ سياسي‌ در باره‌ عكاسي‌ دست‌ به‌ قلم‌ برد. او تأثير تكنولوژي‌ بر شاخه‌هاي‌ مختلف‌ هنر را مورد توجه‌ قرار داده‌ است.‌ با تكثير مكانيكي‌ كه‌ به‌ واسطة‌ عكاسي‌ امكان‌پذير شد اقتدار اثر هنري‌، يا به‌ تعبير بنيامين‌«هاله‌»ي‌ بي‌همتاي‌ آن‌ از بين‌ مي‌رود. حال‌ انبوه‌ نسخه‌هاي‌ بدل‌ جاي‌ نسخه‌ي‌ اصل‌ را مي‌گيرد. يكي‌ از عميق‌ترين‌ عواقب‌ تكثير مكانيكي‌ براي‌ هنر كه‌ بنيامين‌ در مقابله‌ خود به‌ آن‌ پرداخته‌ رسيدن‌ به‌ اين‌ تصور مي‌باشد كه‌ هنر ديگر مبتني‌بر آئين‌ نبوده‌، بلكه‌ بر پايه‌ي‌ سياست‌ استوار شده‌ است‌. اساس‌ اين‌ تصور را كاهش‌ فاصله‌ي‌ موجود ميان‌ بيننده‌ و اثرهنري‌ تشكيل‌ مي‌داد. با افزايش‌ دست‌رس‌پذيري‌ اثر هنري‌، ارزش‌ آئيني‌ آن‌ كاهش‌ مي‌يابد.

سرآغاز انديشه‌ي‌ پسي‌مدرن‌ در هنر را مي‌توان‌ در ساختارگرايي‌ و پساساختارگرايي‌ به‌ ويژه‌ در نوشته‌هاي‌ رولان‌ بارت‌ يافت‌. نوشته‌هاي‌ بارت‌ اهميت‌ خاصي‌ در زمينه‌ي‌ عكاسي‌ و تكوين‌ يك‌ «نظريه‌ي‌ عكاسي‌» دارند. بارت‌ در مقاله‌ي‌ «پيام‌عكاسانه‌» (1961) «نوع‌» خاصي‌ از عكاسي‌ يعني‌ عكاسي‌ مطبوعات‌ را مورد بررسي‌ قرار مي‌دهد. جريان‌هاي‌ تازه‌ دنياي هنردر اواخر دهه‌ي‌ هفتاد عكاسي‌ را در محور نقدهاي‌ خود بر مقوله‌ي‌ «بازنمايي‌» قرار دادند. اين‌ روي‌ كرد متخصصان‌ هنرمفهومي‌ به‌ عكاسي‌ در اواخر دهه‌ي‌ شصت‌ و در دهه‌ي‌ هفتاد، اساساً از اشتياقي‌ مدرنيستي‌ به‌ خلق‌ هنري‌ نشأت‌مي‌گرفت‌ كه‌ برداشتهاي‌ سنتي‌ از ماهيت‌ هنر را متزلزل‌ مي‌سازد.

«دامنه‌ي‌ تأثيرگذاري‌ هنر مفهومي‌ حوزه‌هاي‌ سنتي‌تر عكاسي‌ را نيز فرا گرفت‌. اگرچه‌ عكاسي‌ به‌ عنوان‌ يك‌ شكل‌ هنري‌مدرنيستي‌ پذيرفته‌ شده‌ بود، مقتضيات‌ اين‌ هدف‌، يعني‌ خلوص‌ و خودآئيني‌ عكاسي‌ به‌ عنوان‌ يك‌ رسانه‌، ديگر از جمله‌مسائل‌ مطرح‌ در دنياي‌ هنر به‌ شمار نمي‌رفتند. جالب‌ آن‌ كه‌ توجه‌ فزاينده‌ به‌ اين‌ رسانه‌ به‌ نوبه‌ي‌ خود ارزش‌ اقتصادي‌آن‌ در دنياي‌ هنر را افزايش‌ داده‌ است‌. محوريت‌يابي‌ عكاسي‌ به‌ اين‌ معنا است‌ كه‌ عكاسي‌ ديگر چون‌ گذشته‌ در دنياي هنر غريبه‌ نيست‌. در دهه‌ي‌ هشتاد دنياي‌ هنر به‌ طرز فزاينده‌يي‌ به‌ عكاسي‌ به‌ عنوان‌ راهي‌ براي‌ برقراري تماس‌ تازه‌يي‌ باامور اجتماعي‌ و درنتيجه‌ به‌ عنوان‌ وسيله‌ براي‌ جان‌بخشي‌ دوباره‌ به‌ كالبد هنر توجه‌ نشان‌ داد. عكاسي‌ در اكثر آثار اين‌دوره‌ محملي‌ براي‌ نقد محسوب‌ مي‌شود؛ آثار اوليه‌ سيندي‌ شرمن‌ معطوف‌ به‌ راه‌يابي‌ به‌ نوع‌ نگاه‌ عكس‌هاي‌ فيلم‌هاي‌هاليوودي‌ به‌ منظور افشاي‌ ايدئولوژي‌ عامل‌ در آن‌ها بود.

در دهه‌ نود، جاناتان‌ كرري‌ (1990) با مردود دانستن‌ روايت‌ خطي‌ پيشرفت‌ فني‌ كه‌ از «اتاقِ تاريك‌» (كامرا آبسكورا)آغاز شده‌ به‌ عكاسي‌ امروزي‌ مي‌انجامد، سرمشق‌ تازه‌يي‌ براي‌ تفكر در باب‌ عكاسي‌ در چهار چوب‌ چشم‌انداز غرب‌ ارائه‌ مي‌كند. نظري‌ در اوايل‌ سده‌ي‌ نوزدهم‌ را نشان‌ مي‌دهد كه‌ طي‌ آن‌ راستاي‌ بحث‌ از نورشناسي‌ هندسي‌ به‌برداشت‌ فيزيولوژيكي‌ از بينايي‌ معطوف‌ مي‌شود. در گزارش‌هاي‌ تاريخي‌ پيشين‌ از سير تحولات‌ عكاسي‌ «اتاق ِتاريك‌» به‌ عنوان‌ الگوي‌ دوربينهاي‌ امروزي‌ مورد توجه‌ قرار مي‌گيرد اما او در بحث‌ خود اين‌ طرز فكر را كنار مي گذارد وسرمشق‌ جديد او تازه‌ ترين‌ جهت‌گيري‌هاي‌ رسانه‌ي‌ عكاسي‌ به‌ سوي‌ فن‌آوري‌هاي‌ رايانه‌اي‌ است‌.»

 

 

 

 

فصل‌ اول‌:

دستگاه‌ بينايي‌

 

دستگاه‌ بينايي‌

نور از طريق‌ قرنيه‌ شفاف‌ وارد چشم‌ مي‌شود. مقدار‌ نوري‌ كه‌ وارد چشم‌ مي‌شود، تابع‌ قطر مردمك‌ است‌، سپس‌عدسي‌، نور را برروي‌ سطح‌ حساس‌ به‌ نام‌ شبكيه‌ متمركز مي‌سازد عدسي‌ چشم‌ تقريباً همانند عدسي‌ دوربين‌ كارمي‌كند. قسمتهاي‌ اصلي‌ چشم‌ انسان‌ در (تصوير 1-1) مشخص‌ شده‌ است‌.

انقباض‌ و انبساط‌ مردمك‌ بوسيله‌ دستگاه‌ عصبي‌ خودمختار تنظيم‌ مي‌شود. بخش‌ پاراسمپاتيك‌ تغييرات‌اندازه‌ مردمك‌ را بر حسب‌ تغييرات‌ ميزان‌ روشنايي‌ كنترل‌ مي‌كند. (همانند ديافراگم‌ دوربين‌ عكاسي‌) بخش‌ سمپاتيك‌نيز اندازه‌ مردمك‌ را كنترل‌ مي‌كند، و در شرايط‌ هيجاني‌ شديد، چه‌ خوشايند يا ناخوشايند، موجب‌ باز شدن‌ مردمك‌مي‌شود. حتي‌ تحريكات‌ هيجاني‌ خفيف‌ نيز، اندازه‌ مردمك‌ را به‌ گونه‌اي‌ منظم‌ تغيير مي‌دهد. (تصوير 2-1) شبكه‌ سطحي‌ كه‌ درقسمت‌ عقب‌ چشم‌ قرار گرفته‌، در برابر نور حساس‌ است‌، و سه‌ لايه‌ اصلي‌ دارد:

الف‌: ميله‌ها و مخروط‌ها.

ياخته‌هايي[1]‌ هستند حساس‌ در برابر نور (گيرنده‌هاي‌ نور) كه‌ انرژي‌ نوراني‌ را به‌ علامتهاي‌ عصبي‌ تبديل‌ مي‌كنند.

ب‌: ياخته‌هاي‌ دوقطبي‌.

اين‌ ياخته‌ها با ميله‌ها و مخروط‌ها در ارتباطند.

ج‌: ياخته‌هاي‌ عقده‌اي‌

رشته‌هاي‌ آنها عصب‌ بينايي‌ را تشيل‌ مي‌دهد. (تصوير 3-1) ‌‌‌عجيب‌ است‌ كه‌ ميله‌ها و مخروطها لايه‌ پشتي‌ شبكيه‌ را تشكيل‌مي‌دهند. امواج‌ نور نه‌ تنها بايد از عدسي‌ و مايعاتي‌ كه‌ كره‌ چشم‌ را پر مي‌كنند. كه‌ هيچكدام‌ وسايل‌ مناسبي‌ براي‌ انتقال‌نور نيستند - ، بگذرند، بلكه‌ بايد از شبكه‌ رگهاي‌ خون‌ و ياخته‌هاي‌ عقده‌‌اي نيز كه‌ در داخل‌ چشم‌ قرار دارند، عبور كنند تا به‌گيرنده‌هاي‌ نوري‌ برسند، (جهت‌ پيكان‌ها‌ در (تصوير3-1 ) نشانگر جهت‌ نور است‌). اگر به‌ يك‌ زمينه‌ همگون‌، مانند آسمان‌ آبي‌، خيره‌شويد، مي‌توانيد حركت‌ خون‌ را در داخل‌ رگهاي‌ خوني‌ شبكيه‌ كه‌ در جلو ميله‌ها و مخروطها قرار دارند، ببينيد. ديواره‌رگهاي‌ خوني‌ به‌ صورت‌ يك‌ جفت‌ خط‌ باريك‌ در پيرامون‌ مركز ديد چشم‌ به‌ چشم‌ مي‌خورد، و نيز اشياء پولك‌ مانندي‌را مي‌بينيد كه‌ به‌ نظر مي‌رسد بين‌ اين‌

[1]- ياخته: سلول

 

 

بخشی از پایان نامه67 صفحه که چکیده و فهرست در فایل جدگانه 5صفحه ای قرار داده شده برای دانلود کامل ابتدا خرید کنید

 



 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: فرآیند بینایی , هنر عکاسی , جایگاه دیدن ,
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
بازدید : 556
نویسنده : کیا فایل

قدرت من هستم

قدرت من هستم

 

معرفی کتاب صوتی قدرت من هستم

جول اوستین در کتاب صوتی قدرت من هستم، به صورت کامل درباره قدرت کلام و "من هستم"‌هایی که بر زبان می‌آوریم صحبت کرده است. چرا که من هستم‌هایی که از زبان شما بیرون می‌آید، موفقیت و یا شکست را برای شما به ارمغان می‌آورند. این کتاب در سال 2015 به چاپ رسید و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جول اوستین شد.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) تمام تلاش خود را می‌کند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است. آنچه‌ که بعد از این دو واژه‌ی ساده می‌آید، مشخص می‌کند که شما چه طور زندگی خواهید کرد و هر آن چیزی که بعد از «من هستم» قرار می‌دهید، در واقع دارید دعوت‌نامه‌ای برایش می‌نویسید.

خداوند می‌گوید «تو شاهکار من هستی»، به جای این‌که دائم از خودتان بد بگویید، جرات داشته باشید و صبح که از خواب بیدار می‌شوید بگویید، من یک شاهکار هستم، خداوند قادر از روح خود در من دمیده است، به یاد داشته باشید آن‌چه بعد از من هستم بگویید، می‌آید و دنبال شما می‌گردد، اگر چیز‌های درست را به زندگی خود دعوت کنید، خالق جهان نفس خود را به سوی شما می‌دمد، حالا ایمان داشته و اعلام کنید که بر هر مشکلی چیره خواهید شد، بر هر دشمنی پیروز خواهید شد، و به همان چیزی تبدیل خواهید شد که خداوند شما را خلق کرده است تا بدان تبدیل شوید.

جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانی‌های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می‌شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته که تمامی این کتاب‌ها در صدر کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و بعضی از آن‌ها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی قدرت من هستم می‌شنویم:

«ما در دام کلمات زبان خود گرفتار می‌شویم»، در دام افتادن به معنی «گرفتار شدن» است. کلمات شما می‌توانند شما را به دام اندازند. آن‌چه می‌گویید می‌تواند شما را زمین بزند و نگذارد که به حداکثر توان خود دست پیدا کنید. شما در دام تفکرات خود گرفتار نخواهید شد. تفکرات منفی به سراغ همه‌ی ما می‌آیند. اما زمانی که آن‌ها را به زبان می‌آورید، به آن‌ها زندگی بخشیده‌اید. در این هنگام است که آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند. اگر بگویید «دیگر هرگز تناسب اندام خود را به دست نمی‌آورم»، برگشتن به اندام متناسب سخت‌تر خواهد شد. شما خودتان کار را سخت‌تر کرده‌اید. زمانی که می‌گویید «هرگز اتفاق خوبی برایم رخ نخواهد داد»، خودتان جلوی اتفاق خوبی که برایتان مقدر شده است را می‌گیرید. اگر بگویید «من آن‌قدر‌ها با استعداد نیستم. من شخصیت خوبی ندارم»، حد وسط بودن را به سوی خود دعوت کرده‌اید، حد وسط بودن محدوده‌ی زندگی شما را مشخص خواهد کرد. زمانی که افکار منفی به سراغتان می‌آیند، کلید موفقیت این است که هرگز آن‌ها را به زبان نرانید. اگر آن فکر‌‌ها را به زبان نیاورید، در نطفه خواهند مرد.

فهرست مطالب

۲۸ دقیقه
فصل اول: قدرتٍ "من هستم"
 
 
۴۱ دقیقه
فصل دوم: مثبت گرا باشید یا اینکه کاملا ساکت باشید
 
 
۳۳ دقیقه
فصل سوم: همان را بگویید
 
 
۲۹ دقیقه
فصل چهارم: جذب کننده برکت و فراوانی
 
 
۲۶ دقیقه
فصل پنجم: من آزاد هستم
 
 
۲۷ دقیقه
فصل ششم: من ارزشمند هستم؛ بدانید چه کسی هستید
 
 
۲۷ دقیقه
فصل هفتم: من شاهکار خلقت هستم؛ خود را شاهکار بدانید
 
 
۲۹ دقیقه
فصل هشتم: من خشنود هستم؛ زندگی رضایت بخش
 
 
۲۲ دقیقه
فصل نهم: من راضی هستم؛ از آن کسی که هستید راضی باشید
 
 
۳۰ دقیقه
فصل دهم: من پیروز هستم زیر پایتان است
 
 
۳۰ دقیقه
فصل یازدهم: من ثروتمند هستم؛ ذهنیت پر برکت داشته باشید
 
 
۳۰ دقیقه
فصل دوازدهم: من هدفمند هستم؛ زمان را تحت کنترل درآورید
 
 
۲۹ دقیقه
فصل سیزدهم: من مصمم هستم؛ نعمت پایان دهنده
 
 
۲۸ دقیقه
فصل چهاردهم: من قدرتمند هستم؛ شما از پس کارها برخواهید آمد
 
 
۲۱ دقیقه
فصل پانزدهم: من صبور هستم؛ خداوند به شما نظر داشته است
 
 
۲۲ دقیقه
فصل شانزدهم: من بخشوده هستم، به زمان بندی خداوند اعتماد کنید
 
 
۱۳ دقیقه
فصل هفدهم: من حفاظت شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد
 
 
۲۲ دقیقه
فصل هجدهم: من محافظت شده هستم؛ کارتان تمام است
 
 
۲۵ دقیقه
فصل نوزدهم: من سخاوتمند هستم؛ خودتان معجزه شوید

 


 



:: موضوعات مرتبط: سایر رشته های هنر , ,
:: برچسب‌ها: جول استین , قدرت من هستم , کتاب صوتی ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG